Tuesday, October 12, 2010

شرایط سخت برای آپارتمان های 100 متر به بالا

بازار مسکن در اکثر مناطق تهران به فروش آپارتمان هشتگرد خصوص در مرکز ، جنوب و شرق از واحدهای آموزشگاه فنی وحرفه ای  متراژ کوچک اشباع شده است، اما در همین اجاره آپارتمان شیراز  حال به علت اینکه بازار مسکن هنوز نتوانسته تسهیلات مناسب و کارآمد برای خرید واحدهای مسکونی برای متقاضیان با توانایی مالی کم، فراهم کند همچنان تعداد واحدهای مسکونی متراژ کوچک خریداری نشده ، چشمگیر است.

در همین راستا برخی از مشاوران املاک فعال در کودهای بیول مناطق مختلف تهران درباره میزان عرضه و رهن مسکن تبریز همچنین تقاضا برای خرید واحدهای متراژ بزرگ اظهار کردند: حجم خرید و فروش واحدهای متراژ بزرگ در مقایسه با یک سال گذشته با افت محسوسی مواجه شده و میزان عرضه چنین واحدهایی متناسب با نوع خواسته متقاضیان در بازار هر منطقه نیز تغییر کرده است.
متراژ بزرگ ؛ 40 درصد پیشنهادهای فروش طراحی سایت
یکی از بنگاهداران واقع در منطقه شهرک غرب در این باره گفت: در حال حاضر واحدهای متراژ بزرگ  خرید زمین شهر ری معامله می شود، اما رونق در این قسمت از بازار مانند سال های گذشته نیست.
مقدم تاکید کرد: تنها 5 درصد از متقاضیان در بازار به دنبال خرید سیستم های پیغام گذاری  چنین واحدهایی هستند و همچنین از سوی دیگر 40 درصد از فایل های مربوط به واحدهای مسکونی در نوبت فروش زمین شیراز  به واحدهای متراژ بزرگ اختصاص دارد.
وی تصریح کرد: قیمت های پیشنهادی فروش فعلی با نرخ های اعلام شده در ابتدای سال تغییری نکرده است و اکنون قیمت اجاره آپارتمان تهران  هر مترمربع آپارتمان نوساز مسکونی در شهرک غرب بین 2 میلیون و 700 هزار تا حداکثر 5 میلیون تومان از سوی مالکان پیشنهاد می شود.
5 درصد خریداران متقاضی واحدهای متراژ بزرگ
از طرف دیگر در محدوده خیابان گیشا، یکی از فعالان بازار کروز کنترل پارس  مسکن در رابطه با وضعیت بازار واحدهای متراژ بزرگ به دنیای اقتصاد اظهار کرد: این روزها خرید و فروش واحدهای بزرگ تر از 100 متر مربع ، بسیار دشوار است و بیشتر خریداران به دنبال واحدهای متراژ کوچک ( کمتر از 100 متر مربع ) هستند، به طوری که تنها 5 درصد از متقاضیان در بازار خرید مسکن تهران  خواستار خرید واحدهای متراژ بزرگ هستند.
زرینی عنوان کرد: قیمت هر متر مربع واحد مسکونی نوساز در گیشا بین 2 میلیون و 500 هزار تا 3 میلیون تومان تعیین می شود که البته متوسط قیمت ، متری 2 میلیون و 700 هزار تومان است.
اوضاع در سهروردی
همچنین مشاور املاکی در محدوده خیابان سهروردی شمالی واحد صنعتی  بازار خرید و فروش مسکن را با رونق توصیف و اشاره کرد: نزدیک به یک ماه است که بازار با رونق نسبی خرید زمین هشتگرد  مواجه شده است و 40 درصد از مراجعه کنندگان به بازار، مشتری واحدهای متراژ بزرگ هستند، اما در مقابل این مساله فقط 20 درصد شهدای عملیات مرصاد  از واحدهای عرضه شده به بازار، مربوط به واحدهای متراژ بزرگ است.
در همین حال 2 میلیون و 300 هزار تومان کمترین نرخ و 3 میلیون تومان بالاترین قیمت پیشنهادی برای فروش واحدهای فروش آپارتمان شاهین شهر  نوساز مسکونی در خیابان سهروردی شمالی است.
97 درصد تقاضا برای خرید واحدهای متراژ کوچک
فرحی نیا ، یکی از فعالان بازار مسکن در شرق تهران گفت: در بازار اخبار استان سمنان  مسکن منطقه تهرانپارس محله گلبرگ اکثر مشتریان به دنبال واحدهای متراژ دستگاه اندازه گیری حجم گاز  کوچک هستند، به طوری که واحدهای متراژ بزرگ فقط برای 3 درصد از مراجعه کنندگان مورد توجه است.
وی افزود: با توجه به خواسته متقاضیان اکثر ساخت و سازها نیز به ساخت واحدهای متراژ ماشین حفاری افقی  کوچک محدود می شود و به همین خاطر از 100 درصد کل رهن آپارتمان شاهرود  واحدهای فروشی فقط 10 تا 15 درصد را عرضه واحدهای متراژ بزرگ به خود اختصاص داده اند رهن آپارتمان غرب تهران 
در حال حاضر قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز مسکونی در گلبرگ بین 2 میلیون تا 2 میلیون و 500 هزار تومان از سوی فروشندگان پیشنهاد شده است.
میزان عرضه زیاد و حجم تقاضای کم برای واحدهای بزرگ
اگر چه حجم تقاضا برای خرید آپارتمان های متراژ بزرگ در خیابان یوسف طراحی شبکه  آباد بسیار کم است، اما بنا به گفته یک بنگاهدار فعال در این منطقه تعداد خرید و فروش آپارتمان سمنان  واحدهای متراژ بزرگ با واحدهای متراژ کوچک هم برابری دارد.
بهروز تاکید کرد : 6 درصد از متقاضیان در بازار ، واحدهای متراژ بزرگ را برای خرید می پسندند.
هم اکنون 2 میلیون و 500 هزار تومان کمترین و 3 میلیون و 500 هزار تومان بیشترین قیمت تابلوهای برقی کنترلی  پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی نوساز در یوسف آباد اعلام شده است.

Sunday, October 3, 2010

نرخ واحدهای مسکونی در محله های پایین دستی پایتخت

برخی از واحدهای مسکونی در مناطق پایین دست تهران که از نظر عده ای متقاضی در بازار مسکن شرایط مناسبی برای زندگی را مهیا نمی کند، همچنان مورد توجه بسیاری از متقاضیان در بازار خرید و فروش آپارتمان شیراز
 قرار گرفته است.

در حوالی خیابان وحدت اسلامی واقع در مناطق 11 و 12 تهران اکثر ضخامت سنج دیواره بطری مشاوران املاک از استقبال خریداران از واحدهای متراژ کوچک طراحی سایت در متراژی به میزان یک سوئیت خبر می دهند.
این روزها بیشتر خریداران در بازار مسکن محدوده خیابان وحدت اسلامی با کمک وام خرید مسکن  شهر ری سعی در خرید یک واحد نقلی دارند.
یکی از بنگاه داران فعال در این منطقه به دنیای اقتصاد طراحی شبکه  اظهار کرد: در حالی که میزان استقبال از واحدهای متراژ کوچک زیاد است، اما عرضه چنین واحدهایی سیستم پیغام گذاری به بازار اندک است، چرا که طی چند سال گذشته که بازار مسکن با رونق خوبی مواجه بود، اکثر سازنده ها به ساخت واحدهای متراژ بزرگ روی آوردند، اما حال این دسته دستگاه ارتفاع سنج  از واحدها همچنان در بازار بدون خریدار باقی مانده اند و مالکان چاره ای جز صبر ندارند، زیرا از سوی دیگر به دلیل نوساز بودن واحدها امکان تخریب و تبدیل به واحدهای متراژ کوچک را هم ندارند.
حیدری در ادامه افزود: اما همین تعداد واحد آئینه های تاشو  مسکونی نقلی نظر همه خریداران را به خود جلب نمی کند، چراکه خریداران اجاره آپارتمان شیراز  به دنبال واحدی به همراه وام خرید هستند که گاهی این واحدها از عدم وام خرید بهره مند هستند.
وی تصریح کرد: اما آن دسته از شهدای عملیات مرصاد متقاضیانی که موفق به خرید واحدهای متراژ کوچک از طریق وام خرید می شوند، بلافاصله واحد را به بازار اجاره مسکن سمنان عرضه می کنند و در عین مالک شدن، مستاجر باقی می مانند، زیرا آنها براین باورند که زندگی در چنین واحدهایی دشوار است و ترجیح می دهند که صاحب واحد نقلی باشند، اما در تابلوهای برقی کنترلی  آن ساکن نشوند و به دست مستاجر بسپارند و در زمان نیاز به سرمایه یا خلاصی از پرداخت اجاره به واحد خود مراجعه کنند.
اکنون قیمت فروش هر متر مربع آپارتمان نوساز در خیابان وحدت اسلامی پایین تر از میدان شاهپور بین یک میلیون تا یک میلیون و 100 هزار تومان و خرید آپارتمان تبریز  همچنین قیمت فروش هر متر مربع آپارتمان نوساز بالاتر از میدان شاهپور بین یک میلیون و 100 هزار تا یک میلیون و 250 هزار تومان از سوی مالکان پیشنهاد شده است.
در همین حال، ستون امروز دستگاه تست مقاومت بطری نبض بازار به معرفی تعدادی از واحدهای مسکونی متراژ کوچک واقع در جنوب تهران پرداخته که بدین شرح است:
در منطقه نواب محدوده خیابان صفدری یک واحد 40 متری یک خوابه با شرایط 17 میلیون  تومان نقد، 18 میلیون تومان رهن مسکن شاهرود وام خرید و 10 میلیون تومان در رهن، به بازار فروش پیشنهاد شده است.
علاوه براین، یک واحد 43 متر مربعی در خیابان مختاری برای فروش آماده تحویل است که خریدار باید 18 میلیون تومان را نقد بپردازد و 18 میلیون تومان وام خرید استفاده کند، همچنین این واحد به مبلغ 12 میلیون تومان در رهن است.
از سوی دیگر در حوالی میدان خراسان، خیابان نفیس خبر شاهرود یک ساختمان 3 طبقه با 3 واحد 42 متری به قیمت متری 830 هزار تومان ارزش گذاری شده است.
همچنین نرخ هر مترمربع از یک واحد 50 متر مربعی در خیابان 15 خرداد محله درخونگاه، 860 هزار تومان برای فروش اعلام شده، البته این واحد 6 سال ساخت است.