Tuesday, April 13, 2010

زوج‌های انگلیسی به‌خاطر «مسکن» جدا از هم زندگی می‌کنند

به گزارش ايسنا، بر اساس گزارش اخير نمايندگان و كارشناسان دپارتمان خانواده‌ انگلستان، هم اكنون يك ميليون و ‌صد هزار يا به عبارتي يك سوم از زوج‌هاي انگليسي جدا از هم زندگي مي‌كنند، چرا كه علت اصلي اين مورد را توانايي نداشتن در خريد مسكن، پرداخت اجاره‌بها يا مايحتاج زندگي مي‌دانند.
در اين گزارش آمده است كه اين تعداد از زوج‌ها كه اكثرا جوان هستند، معتقدند كه اگر از هم جدا باشند، بهتر مي‌توانند از عهده مخارج خود برآيند.
علاوه بر اين تعدادي از زوج‌ها بر اين موضوع تاكيد كردند كه اگر تنها سه شب در هفته را در كنار هم باشند مي‌توانند در يك سال چندين هزار پوند ذخيره مالي داشته باشند. در اين تحقيق همچنين آمده است كه 23 درصد از زوج‌هاي انگليسي به شدت به دليل بروز بحران اقتصادي و نبود امنيت شغلي يا از دست دادن كار خود، طلاق گرفته يا اكثرا ترجيح مي‌دهند، جدا از هم باشند. البته بايد به اين موضوع هم اشاره كرد كه 10 درصد از اين زوج‌ها به صورت توافقي اجاره‌بها را مي‌پردازند، پنج درصد خانه شخصي خود را دارند و هشت درصد هم اگر يكي از زوج‌ها خانه يا آپارتماني از خود داشته باشد، حاضر هستند با او زندگي كند. به عبارتي مي‌توان نتيجه گرفت که منزل و داشتن یک خانه نقش بسیار مهمی در زندگی مشترک زوج‌های انگلیسی ایفا می‌کند.

دکتر هوشیار
خیابان شهید مطهری
عباس آباد
 خیابان شهید بهشتی

كارگر شمالي

No comments:

Post a Comment