Tuesday, March 30, 2010

سازمان ثبت نقش بسزایی در نظم اقتصادی و اجتماعی جامعه ایفا می كند

احمد تویسركانی، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با توجه به تاثیرگذاری و نقش بسزای این سازمان در نظم اقتصادی و اجتماعی جامعه گفت: در هر سازمانی توجه به امكانات و حساسیت ها به منظور پیشرفت و مقابله با مشكلات و موانع اجتناب ناپذیر است.
به گزارش روز چهارشنبه اداره كل روابط عمومی سازمان ثبت، احمد تویسركانی، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در جلسه شورای سیاستگذاری این سازمان گفت: سازمان ثبت به عنوان یكی از نهادهای حاكمیتی كشور، نقش و تاثیر بسزایی در نظم اقتصادی و اجتماعی جامعه ایفا می كند.
معاون قوه قضائیه با اشاره به توجه ویژه مدیران به امكانات و حساسیت ها در مقابله با مشكلات و همچنین پیشرفت در جهت تسریع و تسهیل امور مردم افزود: تاكنون در این سازمان زحمات زیادی كشیده شده است اما همچنان به نقطه مطلوبی كه مردم انتظار دارند نرسیده ایم.
وی با اشاره به توجه مدیران این سازمان به خروجی فرآیندها و عملكردها اظهار داشت: خروجی اصلی سازمان ثبت ایجاد اعتماد و رضایت مردم از این دستگاه حاكمیتی و حساس است و با توجه به اینكه این سازمان یكی از پر مراجعه ترین دستگاه های كشور است، ارائه خدمات صحیح به مردم، ضامن تحقق و جلب اعتماد آنان به این سازمان است.
رئیس سازمان ثبت اظهار داشت: در برخی بخش های این سازمان باید مهندسی جدیدی از فرآیندها در وظایف و ماموریت ها داشته باشیم كه بخشی از این بازمهندسی در جهت استفاده از نوآوری هایی باشد كه جامعه نیازمند آن است و بخشی دیگر با استفاده از مطالعات تطبیقی میسر خواهد بود.
تویسركانی ادامه داد: چهره این سازمان باید به گونه ای باشد كه تلاش مضاعف مدیران این مجموعه را نمایان كند.
گفتنی است در این جلسه سیدعلیرضا میرشریفی، دادیار دادسرای دیوانعالی كشور به عنوان معاون جدید امور اسناد سازمان معرفی و از خدمات حجت الاسلام و المسلمین موسی احمدی، معاون پیشین امور اسناد قدردانی شد.
همچنین تویسركانی، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با توجه به پایان ماموریت محمدمهدی خشنودی، مشاور رئیس سازمان و مدیركل حوزه ریاست و دبیرخانه در این سازمان، با اهدا لوح تقدیر از وی قدردانی كرد.
والعصر
 امیرآباد

No comments:

Post a Comment