Wednesday, August 18, 2010

وام 20 میلیونی مسکن برای معلولان

شمس الدین درویش پور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر بابیان اینکه امسال هزار 30خا نه با همکاری سازمان بهزیستی و وزارت مسکن و شهرسازی برای معلولان سرپرست خانوار ساخته می شود ، افزود : این وام با کارمزد 4 درصد برای ساخت این واحدهای مسکونی پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: نهضت خانه سازی در سازمان بهزیستی کشور از سال 85 آغاز شده است.

معاون سازمان بهزیستی گفت: از سال 85 تاکنون 12 هزار واحد مسکونی برای مددجویان این سازمان ساخته شده است.

وی افزود:درسال 87 تا 1318 واحد مسکونی و در سال گذشته نیز 2500 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد.

درویش پور ابراز امیدواری کرد7500 واحد مسکونی نیز در 9 ماه امسال به مددجویان واگذار شود

علی نیکزاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر البرز ماهدشت کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 230 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران پیش بینی شده که تاکنون پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته است.

وی افزود: از این تعداد 110 هزار واحد مسکونی در پرند رباط کریم در حال احداث است که در این راستا عملیات زیربنایی و روبنایی با حمایت دولت انجام می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: همچنین 50 هزار واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد با استفاده از توان انبوه سازان به شرط تضمین خرید و با همکاری تعاونی مسکن در حال ساخت است.

نیکزاد بیان داشت: در شهر جدید پردیس نیز 10 هزار واحد در دست اجرا می باشد.

وزیر مسکن شهر سازی عنوان کرد: با ورود 170 هزار واحد مسکن مهر در حال احداث در استان تهران، ظرفیت واگذاری و آماده سازی 60 هزار واحد دیگر وجود دارد.

وی ادامه داد: به نهادهایی مانند وزارت دفاع، نیروی انتظامی و تاکسیرانی که خودمالک هستند و یا افرادی که زمین دارند برای احداث واحدهای مسکونی تسهیلات قرض الحسنه با سود 4 درصد اعطا می شود.
  .
 

No comments:

Post a Comment