Monday, November 15, 2010

ماجرای آپارتمان های «خام» و «پخته» در تهران

سازنده ها و مالکان آپارتمان  های خرید ملک در ترکیه  نوسازی که بدون واسطه و بدون حضور مشاور املاک، اقدام به عرضه و فروش می کنند، خرید کارخانه تبریز  در برخورد با خریداران از دو اصطلاح «خام» و «پخته» استفاده می کنند.

«خام فروشی» یا «پخته فروشی» مسکن در تهران، به تازگی باب  خانه کلنگی شیراز  شده که علت بکاربردن این واژه ها به منافع مالی فروشنده در نیمه تمام گذاشتن عملیات تکمیلی واحد مسکونی و فروش آن در حالت نیمه کاره مربوط می شود.
آپارتمان های خام واحدهایی هستند که در یک ساختمان آماده تحویل، قرار دارند، اما فاقد نقاشی، گچ کاری، کابینت، کمد دیواری، سرامیک، سیستم تهویه و حتی شیرآلات  رهن آپارتمان شاهین شهر  بهداشتی هستند. این آپارتمان ها حتی پایان کار هم ندارند و سازنده که نقش فروشنده را دارد در قرارداد فروش قید می کند بعد از مدتی، پایان کار را دریافت و به خریدار اعطا می کند. آپارتمان های خام متری حدود 150 تا 300 هزار تومان ارزانتر از آپارتمان های پخته در یک مجتمع مسکونی، فروخته می شوند. این نوع آپارتمان ها بعد از فروش، حداقل نیم سال رهن مسکن غرب تهران
-6 ماه- زمان لازم دارند تا تکمیل شوند. آپارتمان پخته، واحدی است که از هر نظر تکمیل و قابل استفاده است. طراحی سایت برای مشاغل
فروش آپارتمان پخته سه حسن برای سازنده دارد. امتیاز اول انجام  اجاره آپارتمان هشتگرد  مراحل تکمیلی با هزینه کم است به این علت که مثلا ساخت کابینت چون در تیراژ بالا انجام می شود، دستمزد آن کمتر محاسبه می شود. امتیاز دوم، فروش این واحدها به قیمت بالاتر است و امتیاز سوم نمای درونی آنها است که در زمان بازدید خریدار، میزان رضایت را بالا می برد. اما از سوی دیگر خرید آپارتمان خام برای خریدار آپارتمان نور   به صرفه است، به این علت که مبلغی که خریدار باید برای تکمیل واحد هزینه کند به مراتب کمتر از رقمی است که تحت عنوان قیمت فروش باید در زمان انجام معامله پرداخت کند. صرفه جویی متری 200 هزار تومانی در خرید مسکن خام بهتر از هزینه تکمیل این آپارتمان ها است.با این تحلیل، خریداران مسکن مختار هستند بسته به شرایط و پیشنهادی که از طرف سازنده ها و مالکان آپارتمان های رهن آپارتمان تبریز   نوساز به آنها ارائه می شود، بهترین شکل را انتخاب کنند.
یک مشاور املاکی در منطقه فرمانیه در این باره به دنیای اقتصاد گفت: در برخی مواقع فروشنده هایی که ترجیح می دهند واحدهای خود را به صورت خام به خریدار واگذار کنند ، مشخص استذذ  خرید زمین کرج  که به دلیل نیاز مالی قصد چنین کاری را دارند زیرا آنها راضی هستند با قیمت پایین تر واحد خود را به فروش برسانند و از سوی دیگر آپارتمان سراب   متقاضیانی که خرید واحدهای خام را به خرید واحدهای پخته ترجیح می دهند به طور یقین از قدرت مالی کمی برای خرید برخوردار هستند . بنا به گفته این بنگاهدار ، واحدهایی که به دستگاه تست فشار بطری   اصطلاح خام هستند به دو نحو خرید و فروش می شوند چراکه برخی از خریداران واحدها را در مرحله نازک کاری با قیمتی کمتر خریداری می کنند، اما در پایان مراحل ساخت و ساز و سفت کاری و همچنین نازک کاری واحد خریداری شده خود را تحویل می گیرند که این نوع معامله همان «پیش فروش» یا «پیش خرید» محسوب می شود و فروشنده زمانی که واحدها کاملا تکمیل شدند به خریداران واگذار خانه حیاط دار یزد   می کند . از طرف دیگر عده ای از متقاضیان با خرید واحدهای به اتمام نرسیده ، تصمیم دارند به مرور زمان امکانات مورد نیاز واحد را تامین کنند آپارتمان مرکز تهران .
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی خام و پخته ، 99 درصد از خریداران واحدها را به صورت خام پیش خرید می کنند .آموزشگاه فنی وحرفه ای
از سوی دیگر در منطقه فرشته یکی دیگر از فعالان بازار مسکن کود بیولوژیک   در این باره اذعان کرد: خام به آن دسته از واحدهایی گفته می شود طراحی آموزش فتوشاپ   که از متریال برای آنها استفاده نشده باشد، یعنی اینکه مالک انتخاب نوع کفپوش و دیوار پوش (کاغذ یا رنگ) و همچنین تاسیسات را بر عهده خریدار قرار می دهد که این تصمیم از سوی فروشنده برای خریدار با سود و منفعت همراه است، زیرا از یک جهت خریدار می تواند مصالح مورد نیاز برای نازک کاری واحد نشریه شاهرود   خود را مطابق با سلیقه خود انتخاب کند و همچنین بودجه ای را که باید صرف این خدمات بکند را مطابق با قدرت مالی خود در نظر می گیرد آ موزش تمامی نرم افزار های تخصصی  .

No comments:

Post a Comment