Sunday, December 12, 2010

معرفی سه دستگاه برتر در طرح دور کاری

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور بااشاره به ابلاغ تور ارزان لبنان  طرح دورکاری کارکنان دولت از هفته گذشته سازمان میراث فرهنگی، وزارت کار و وزارت رفاه و تامین اجتماعی را دستگاههای موفق دراین عرصه برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لطف الله فروزنده در گفتگویی تصریح کرد: بعضی از دستگاه ها در حال برنامه ریزی هستند تا بخشی از نیروهای خود را به خارج از تهران تور سنگاپور   منتقل کنند. در زمینه دور کاری هم ۳ دستگاه اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند از جمله؛ سازمان میراث فرهنگی که نزدیک به ۵۰۰ نفر از کارکنان خود را از طریق دورکاری ساماندهی کرده است. وزارت کار هم حدود ۶۰ درصد از سیستم خود را به صورت دور کاری اداره می کند و وزارت رفاه و تامین اجتماعی هم بخشی از کارهای نیروهای خود را به صورت دور کاری تنظیم کرده است.

وی افزود: سایر دستگاه ها هم در حال برنامه ریزی برای این کار هستند. البته با تاکیدی که رئیس جمهور دارد، تور کوآلا  امیدواریم به زودی شاهد یک اتفاق خوب در زمینه دورکاری دستگاه ها باشیم.

طرح دورکاری طی هفته گذشته به دستگاه ها ابلاغ شد

فروزنده اظهار داشت: طی هفته گذشته طرح دورکاری را به دستگاه ها ابلاغ کرده ایم، امیدواریم کارکنان هم با دولت تور ارزان به دور اروپا  همکاری کنند تا بتوانیم بحث دور کاری را جدی دنبال کنیم که به طور تور تایوان  یقین در کاهش آلودگی هوای تهران تاثیر خواهد گذاشت.

وضعیت ساماندهی نیروهای شرکتی وزارت نیرو در حال پیگیری است

وی درباره اعتراض برخی از تور دبی نیروهای شرکتی نسبت به عدم ساماندهی آنها در برخی از وزارتخانه ها مانند وزارت نیرو و نفت گفت: تمام نیروهای شرکتی که درتور ارزان چین   کار غیر حجمی هستند، براساس مصوبه هیئت وزیران و ضوابط اجرایی بودجه باید با آنها قرارداد مستقیم بسته شود و تمام دستگاه ها در این زمینه مسئول هستند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در ادامه افزود: در هفته گذشته با وزارت نیرو مذاکراتی انجام شد   تا مشکلات نیروهای شرکتی این وزارتخانه برطرف شود. رئیس جمهور هم دستور پیگیری این موضوع را داد و از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی هم ابلاغ شد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین پیگیری هایی که صورت گرفت، این تور ارزان ارمنستان   مسئله در وزارت نیرو در حال انجام است. اما درباره وزارت نفت خبری تاکنون به تور مسافرتی انگلستان   دست ما نرسیده است. البته کارکنانی که به صورت شرکتی در کار غیرحجمی هستند، اگر مشکل قراردادشان حل نشده است، می توانند به سایت ما مراجعه و مشکل خود را اعلام کنند و ما هم به طور یقین پیگیری خواهیم ک

معاون توسعه مدیریت و سرمایه ارزانترین تور قبرس  انسانی رئیس جمهور درباره پیگیری وضعیت کارکنان انتقالی از تهران اظهار داشت: عزم دولت برای ارزانترین تور مالزی   انتقال بخشی از دستگاه ها از تهران جدی است. اگر موردی وجود دارد که کارکنان دچار مشکل شده اند، مورد را شناسایی و حل می کنیم. از دستگاهها هم خواسته ایم اگر کسی مسئله ای دارد به ما اعلام کنند، واقعاً اگر کار انتقال را انجام دهیم، تهران از ترافیک و آلودگی هوا نجات پیدا می کند.

No comments:

Post a Comment